Problem med att aktivera kontot?
måndag 09 maj 2016
Min aktiveringslänk fungerade inte
-det vanligaste är att man råkar dubbelklicka på länken i mailet, då ”förbrukas” engångslänken
-klicka bara en gång!
-Du kan ”beställa” nya aktiveringsmail hur många gånger som helst! Gå till ”logga in” på startsidan och välj ” glömt lösenordet?”
-fyll i personnummer och klicka på ”återställ mitt konto” så kommer en ny på mail
Aktiveringssidan säger att jag anger fel födelsedag
-Det är viktigt att fylla i i rätt ordning: klicka i dagen sist! (först år, sedan månad)
- Om du får svaret att det fortfarande är fel/saknas kan det vara att vi har fått fel uppgifter om dig. Kontakta oss med rätt uppgifter så vi kan uppdatera!
Jag får inget nytt aktiveringsmejl.
- kontrollera din skräppostmapp, om du hittar den där - markera gärna vår adress som säker.
- det kan vara fel på din mejl, kontakta oss för rätt uppgifter.